У зв’язку з впровадженням нового підходу в обслуговуванні клієнтів та з метою кращого усвідомлення роботи кар’єрних радників у Монастирищенській районній філії Черкаського ОЦЗ щотижня проводяться навчання працівників служби зайнятості.

      На навчаннях, у яких бере участь весь колектив, розкриваються загальні питання, що пов’язані з інститутом кар’єрного радника, а саме: навіщо потрібен інститут кар’єрного радника, як покращити ефективність роботи Монастирищенської РФ при впровадженні нового підходу до обслуговування клієнтів, хто такі кар’єрні радники, чим кар’єрний радник відрізняється від особистого консультанта та ін.

За словами директора Монастирищенської районної філії Черкаського ОЦЗ Левадського Володимира Петровича: «… такі засідання створюють умови для підвищення результативності професійної підготовки працівників, пізнавального та емоційного сприймання,  психологічної готовності до  службових і життєвих ситуацій насичених особливостями діяльності і найголовніше – вони дають можливість отримати необхідний інформаційний досвід, що застосовується на практиці».

Ви тут: Home Укрпошта інформує Кар’єрному раднику - бути!