Онлайн будинок юстиції - це можливість для кожного громадянина, який має доступ до Інтернету, замовити ряд послуг не виходячи з дому. В режимі онлайн запроваджено послуги, надання яких викликає найбільші черги та створює бюрократію. Даний сайт забезпечує отримання послуг без контакту з представниками влади.

Тут Ви отримаєте необхідні сервіси в електронному режимі.

За допомогою цього сайту Ви можете :
- отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- здійснити державну реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи;
- скористатися послугою SMS-МАЯК: зареєструватися і отримувати миттєві повідомлення про статус будь-яких об’єктів нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- отримати Електронний цифровий підпис за допомогою Програмного комплексу користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК»;
- отримати інформацію з Державних реєстрів.

Зокрема, для проведення попередньої правової експертизи документів для державної реєстрації громадської організації необхідно зайти на портал Онлайн будинок юстиції, зареєструватись в особистому кабінеті, прикріпити та подати скан-копії документів відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а саме:

- заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи,
- примірника оригіналу (нотаріально засвідченої копії) рішення засновників про створення юридичної особи,
- реєстру осіб (громадян), які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах),
- відомостей про керівні органи громадського формування, відомостей про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій,
- установчого документу юридичної особи.

За результатами попередньої правової експертизи заявнику направляється повідомлення.

Якщо Ви бажаєте скористатися Онлайн будинком юстиції - переходьте за адресою: online.minjust.gov.ua

Онлайн чат - сучасний засіб комунікації між органами влади та громадянами. Якщо у вас є запитання щодо стосуються державної реєстрації актів цивільного стану - запитайте онлайн.

За допомогою онлайн чату ви маєте можливість:

·         задати питання в будь-який зручний для вас час;

·         отримати відповідь в режимі «живого спілкування»;

·         оцінити якість наданих вам послуг і написати свою думку.

Онлайн чат працює цілодобово. «Живе спілкування» забезпечується за графіком роботи відділу ДРАЦС:

понеділок - четвер з 8.45 до 18.00

п’ятниця з 8.45 до 16.45

В інші дні та години ви можете надіслати онлайн запитання, відповідь на яке отримаєте невідкладно в найближчі робочі години».

Громадські об'єднання утворюються і діють на принципах:

$1   1)   добровільності – передбачає право особи на вільну участь або неучасть у громадському об'єднанні, у тому числі в його утворенні, вступі в таке об'єднання або припиненні членства (участі) в ньому.
2) самоврядності – передбачає право членів (учасників) громадського об'єднання самостійно здійснювати управління діяльністю громадського об'єднання відповідно до його мети (цілей), визначати напрями діяльності, а також невтручання органів державної влади, інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в діяльність громадського об'єднання, крім випадків, визначених законом.

читати далі

        Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2003 № 61 повноваження  на проставлення  апостиля,  що  посвідчує  справжність  підпису,  ким виступала  особа,  яка підписала документ,  у відповідному випадку автентичність печатки чи штампа, якими скріплюється документ надано Міністерству освіти  і  науки  -  на  офіційних   документах, виданих     навчальними     закладами,     державними    органами, підприємствами,  установами і організаціями,  що стосуються  сфери освіти і науки;

         Міністерству юстиції  - на документах,  що видаються органами юстиції  та  судами,  а  також  на  документах,  що   оформляються нотаріусами України;

         Міністерству закордонних   справ   -   на  всіх  інших  видах документів.

         З 20 листопада 2015 року в Україні запроваджено електронний сервіс з проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 листопада 2015 року № 890 «Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу з проставлення апостиля» створено Електронний реєстр апостилів (далі – Реєстр), який є єдиною електронною базою даних, що містить відомості про проставлені апостилі з дня його запровадження.

         Однією з важливих функцій Реєстру є дистанційне опрацювання документів органами, уповноваженими на проставлення апостилю. Завдяки використанню сучасних технологій, громадяни і юридичні особи зможуть отримати дану послугу за місцем свого перебування у будь-якій області, без потреби витрачати кошти і час на поїздку до Києва. Прийняття, розгляд та видача документів, поданих для проставлення апостиля здійснюється  територіальними органами юстиції, а саме: відділами державної реєстрації актів цивільного стану, перелік яких наведено у додатку 1 до Порядку проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2015 року № 2268/5.

         Проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснюється у строк до 2 робочих днів, у разі необхідності строк розгляду документів  може бути продовжено до 20 робочих днів.

Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка   подає відповідний документ, шляхом особистого звернення до територіальних органів Міністерства юстиції України або надіслання заяви про проставлення апостиля поштовим зв’язком до Міністерства юстиції України чи його територіальних органів.

Для проставлення апостиля заявник пред’являє посадовій особі територіального органу Міністерства юстиції України документ, що посвідчує його особу та подає:

- оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку;

- документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

         За надання послуг з проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України і призначених для використання на території інших держав установлена плата відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 18.12.2003 № 161/5 “Про розмір та порядок оплати послуг з проставлення апостиля”  : для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства – 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн.);

юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85грн.)

Членами політичних партій можуть бути лише громадяни України. Обмеження щодо членства у політичних партіях встановлюються виключно Конституцією України і законами України 
Відповідно до статті 6 Закону України «Про політичні партії в Україні» членом політичної партії може бути лише громадянин України, який відповідно до Конституції України має право голосу на виборах. 
Не можуть бути членами політичних партій: 

1) судді; 
2) працівники прокуратури; 
3) працівники органів внутрішніх справ; 
4) співробітники Служби безпеки України; 
5) військовослужбовці; 
6) працівники органів державної податкової служби 
7) персонал Державної кримінально-виконавчої служби України. 

На час перебування на зазначених посадах або службі члени політичної партії зупиняють членство в цій партії. 
Порядок вступу до політичної партії, зупинення та припинення членства в ній визначається статутом політичної партії 
Громадянин України може перебувати одночасно лише в одній політичній партії. 

Вы здесь: Home Управління юстиції інформує