Неприбуткові підприємства, установи та організації, що не відповідають вимогам статті 133.4 Податкового кодексу України, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов’язані до 1 липня 2017 року привести свої установчі документі у відповідність із нормами Кодексу.
Нагадуємо, що прийом та видача документів здійснюється центрами надання адміністративних послуг та місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також безпосередньо Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області.
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до установчих документів, пов’язаних із приведенням у відповідність до законодавства у визначений строк.
Отримати консультацію спеціалістів Головного територіального управління юстиції у Черкаській області з питань державної реєстрації громадських формувань можна за телефоном «гарячої лінії» (0472) 54-08-29.

Відмова у проведенні реєстраційних дій щодо нерухомості може бути оскаржена до територіального органу Мін’юсту або до суду.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, тому скаргу можна подати або надіслати за адресою: бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001.

Якщо державним реєстратором безпідставно, необґрунтовано відмовлено у проведенні реєстраційних дій, то за результатом розгляду скарги приймається рішення про задоволення скарги. У такому випадку скасовується рішення про відмову в державній реєстрації прав та проводиться державна реєстрація прав на нерухомість.

Рішення, прийняте за результатом розгляду скарги, виконується не пізніше наступного робочого дня після прийняття такого рішення. При цьому, повторне подання документів для проведення державної реєстрації прав на нерухомість та сплата адміністративного збору не вимагається.

Міністерством юстиції України проводиться постійна робота щодо спрощення доступу громадян до адміністративних послуг. Так, на даний час документи про реєстрацію місця проживання новонародженної дитини можна подати через відділи державної реєстрації актів цивільного стану або через працівників цих відділів, які здійснюють виїзний прийом щодо державної реєстрації народження дітей при пологових відділеннях місцевих медичних закладів. Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи: - заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини; - паспорти батьків; - свідоцтво про народження дитини; - квитанція про сплату адміністративного збору; - копію витягу про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (у разі подання документів для реєстрації місця проживання дітей одинокими матерями). Реєстрація місця проживання дитини проводиться за місцем проживання її батьків (чи одного з батьків) або ж законних представників. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється за місцем проживання одного з батьків за. письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків. Станом на 25 травня 2017 року через відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області було подано 252 заяви про реєстрацію місця проживання новонародженної дитини. Шановні батьки, заощаджуйте свій дорогоцінний час та використовуйте його на своїх любих малюків !

Законом України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» (далі – Закон № 917-VIII) від 24.12.2015, внесено зміни до Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», зокрема, доповнено статтю 8 новою частиною, якою передбачено, що органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування не можуть виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації. Відповідно до частин 1 - 2 статті 2 Закону № 917-VIII реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у два етапи: перший – протягом одного року з дня набрання чинності цим законом та другий – протягом наступних двох років. На першому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій згідно з переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сферах, організовується підвищення кваліфікації працівників таких редакцій, а також складається Зведений перелік об’єктів реформування. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №848 затверджено Перелік друкованих засобів масової інформації та редакцій, реформування яких здійснюється на першому етапі. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» реєструючий орган визнає свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним у разі неподання після завершення процесу реформування державних і комунальних засобів масової інформації органами державної влади, іншими державними органами або органами місцевого самоврядування, які є їх засновниками (співзасновниками), заяви про перереєстрацію відповідних друкованих засобів масової інформації.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» (так званим «антирейдерським законом») розширено контролюючі функції Мін’юсту та передбачено проведення моніторингу та камеральних перевірок діяльності державних реєстраторів, нотаріусів, суб’єктів державної реєстрації.

Контроль у сфері державної реєстрації здійснюється шляхом: – розгляду скарг, поданих відповідно до Закону України «Про звернення громадян»; – розгляду обґрунтованих подань територіальних органів Мін’юсту; – моніторингу реєстраційних дій в реєстрах. Моніторинг реєстраційних дій проводиться за такими критеріями: 1) порушення строків, визначених Законами; 2) проведення реєстраційних дій в неробочий час; 3) відсутність у реєстрах електронних копій документів, поданих для державної реєстрації, виготовлених шляхом їх сканування; 4) проведення реєстраційних дій на підставі судових рішень; 5) скасування (видалення) записів з реєстрів; 6) державні реєстратори та/або суб’єкти державної реєстрації, визначені Мін’юстом. У разі виявлення за результатами моніторингу порушень проводиться камеральна перевірка. Камеральна перевірка – перевірка, що проводиться у приміщенні Мін’юсту виключно на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ( далі - Єдиний державний реєстр). Камеральна перевірка та моніторинг проводяться на підставі наказу Мін’юсту. Наказ в обов’язковому порядку розміщується на офіційному веб- сайті. За результатами проведення перевірок (у разі виявлення порушень порядку державної реєстрації) Мін’юст приймає вмотивоване рішення про: 1) тимчасове блокування доступу державного реєстратора, уповноваженої особи суб’єкта державної реєстрації до Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру; 2) анулювання доступу державного реєстратора, уповноваженої особи суб’єкта державної реєстрації до Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру; 3) притягнення до адміністративної відповідальності державного реєстратора, уповноваженої особи суб’єкта державної реєстрації; 4) направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю; 5) скасування акредитації суб’єкта державної реєстрації.

Вы здесь: Home Управління юстиції інформує