Вакансії державної служби
- Перегляди: 290
- державного реєстратора відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства Монастирищенської районної державної адміністрації Черкаської області
(адреса: Черкаська область, м. Монастирище, вул. Соборна, 121)
Загальні вимоги |
|||
Посадові обов’язки
|
здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону, а саме встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав; присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав; виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав; формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі; надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє в її наданні у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; приймає та видає документи, пов'язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав |
||
Умови оплати праці |
розмір посадового окладу згідно зі штатним розписом – 3200,00 грн. Інші надбавки, доплати та премії визначаються Законом України “Про державну службу” |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
на строк перебування у відпустці для догляду за дитиною основного працівника |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиноютретьою абочетвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6)заповнена особова картка встановленого зразка; 7) Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (подається в порядку передбаченому Законом України „Про запобігання корупції“) Документи приймаються до 17.15 год. 15 листопада 2017 року включно. |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
21 листопада 2017 року о 10.00 в приміщенні Монастирищенської райдержадміністрації, м. Монастирище, вул.Соборна, 121 |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Літвін Лариса Миколаївна (04746) 2-13-82 е-mail: larysa.l.3535@gmail.com |
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1 |
Освіта Ступінь вищої освіти |
Вища; ступінь вищої освіти – молодший бакалавр або бакалавр; вища юридична освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра, зі спеціальності «Правознавство» |
|
2 |
Досвід роботи |
Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільно |
|
Професійна компетентність |
|||
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння працювати з інформацією, організованість, орієнтація на досягнення кінцевих результатів. |
|
2 |
Командна робота |
Вміння працювати в команді, ефективної координації з іншими |
|
3 |
Особистісні компетенції |
Відповідальність, наполегливість, ініціативність, системність і самостійність в роботі, орієнтація на саморозвиток |
|
4 |
Технічні вміння |
Впевнений користувач ПК (MSOffice, OutlookExpress, Internet), іншої офісної техніки |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції» |
|
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане з завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: Закони України «Про очищення влади», «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про адміністративні послуги» |
- Перегляди: 396
(адреса: Черкаська область, м. Монастирище, вул. Соборна, 121)
Загальні вимоги |
|||
Посадові обов’язки
|
здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону, а саме встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав; присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав; виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав; формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі; надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє в її наданні у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; приймає та видає документи, пов'язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав |
||
Умови оплати праці |
розмір посадового окладу згідно зі штатним розписом – 3200,00 грн. Інші надбавки, доплати та премії визначаються Законом України “Про державну службу” |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
на строк перебування у відпустці для догляду за дитиною основного працівника |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1)копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиноютретьою абочетвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6)заповнена особова картка встановленого зразка; 7) Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (подається в порядку передбаченому Законом України „Про запобігання корупції“) Документи приймаються до 16.00 год. 27 жовтня 2017 року включно. |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
02 листопада 2017 року о 10.00 в приміщенні Монастирищенської райдержадміністрації, м. Монастирище, вул.Соборна, 121 |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Літвін Лариса Миколаївна (04746) 2-13-82 е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1 |
Освіта Ступінь вищої освіти |
Вища; ступінь вищої освіти – молодший бакалавр або бакалавр; вища юридична освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра, зі спеціальності «Правознавство» |
|
2 |
Досвід роботи |
Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільно |
|
Професійна компетентність |
|||
1 |
Прийняття ефективних рішень |
1)вміння вирішувати комплексні завдання; 2)вміння працювати при багатозадачності |
|
2 |
Лідерство |
1) вміння обґрунтовувати власну позицію; 2) досягнення кінцевих результатів |
|
3 |
Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції» |
|
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане з завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: «Про очищення влади», «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про адміністративні послуги» |
|
3 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet), іншої офісної техніки |
- Перегляди: 412
Адреса: Черкаська область, м.Монастирище, вул. Щорса, 4 індекс 19100
Загальні умови
Загальні вимоги |
||||||||||||||
1. |
Освіта відповідно до категорії посади |
Наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
||||||||||||
2. |
Досвід роботи на державній службі, в органах місцевого самоврядування, управлінський досвід |
- |
||||||||||||
3. |
Володіння державною мовою |
Вільно
|
||||||||||||
Спеціальні вимоги |
||||||||||||||
1. |
Освіта |
- |
||||||||||||
2. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції» 4) Закон України «Про очищення влади»; 5) Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про державні допомоги сім’ям з дітьми»; 6) Постанова Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї». |
||||||||||||
3. |
Професійні чи технічні знання |
Знання основ діловодства, комп’ютерної техніки та програмного забезпечення та інші знання відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
||||||||||||
4. |
Спеціальний досвід роботи |
- |
||||||||||||
5. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування |
||||||||||||
6. |
Особистісні якості |
Організаторські здібності, врівноваженість, принциповість |
- Перегляди: 419
адреса вул. Щорса, 4, м. Монастирище, Черкаська область 19100
Загальні умови |
||
Посадові обов'язки |
Дотримується єдиної технології прийому громадян; забезпечує дотримання чинного законодавства щодо призначення різних видів державних допомог, в тому числі житлових субсидій; забезпечує правильне та своєчасне прийняття рішень щодо призначення, припинення та здійснення перерахунків всіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат, субсидій. |
|
Умови оплати праці |
Згідно із штатним розписом |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби), до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява особи, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особова картка встановленого зразка 6)декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік. |
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
22 грудня 2016 року, 11.00 м. Монастирище вул..Щорса, 4 |
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Тихоневич Любов Федорівна 2-22-73 7117_@ukr.net |
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам», постанови КМУ № 1751 від 27.12.2001 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми», № 848 від 21.10.1995 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», №81 від 31.01.2007 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною» та інші законодавчі акти з питань соціального забезпечення |
3 |
Професійні чи технічні знання |
Знання основ діловодства, вміння аналізувати інформацію, вміння вирішувати завдання з орієнтацією на досягнення кінцевих результатів, ефективно використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення на рівні досвідченого користувача, |
4 |
Спеціальний досвід роботи |
не потребує |
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel) Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
6 |
Особистісні якості |
Відповідальність, наполегливість, пунктуальність, порядність, уміння приймати вчасні та обґрунтовані рішення, ініціативність |
- Перегляди: 400
Відповідно до Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII “Про державну службу”, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, в Монастирищенській районній державній адміністрації Черкаської області 28.11.2016 відбувся конкурс на зайняття вакантної посади державної служби - головного спеціаліста відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарстварайонної державної адміністрації та 30.11.2016 проведені співбесіди з кандидатами на заміщення вакантної посади.
Переможець конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації - Грабовський Роман Володимирович, який набрав 4 бали.
Другий за результатами конкурсу кандидат на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації – Мельник Жанна Анатоліївна, яка набрала 2 бали.
Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби розміщене на офіційному веб-сайті Нацдержслужби від 11.11.2016.
Більше статей...
- Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства Монастирищенської районної державної адміністрації Черкаської області
- Управління соціального захисту населення Монастирищенської районної державної адміністрації інформує про результати конкурсу
- Управління соціального захисту населення Монастирищенської районної державної адміністрації оголошує конкурси на заміщення наступних вакантних посад державної служби
- Умови конкурсу з відбору серед представників громадських об’єднань до складу Конкурсної комісії для зайняття посад першого заступника та заступника голови районної державної адміністрації